Etusivu > Tietohallinto > Mitä tehdä kun liiketoiminta hiljenee poikkeustilan vuoksi?

Mitä tehdä kun liiketoiminta hiljenee poikkeustilan vuoksi?

Poikkeusoloissa eläminen ja yrittäminen vaativat meiltä pienyrittäjiltä paljon. Iso osa yrityksistä joutuu tilapäisesti laittamaan ”lapun luukulle”, koska asiakkaita ei ole. Valitettavasti osa yrityksistä joutuu lomauttamaan työntekijänsä työn vähyyden vuoksi ja ne, jotka jatkavat toimintaansa, joutuvat miettimään uusia tapoja hyödyntää asiakastyöstä vapautuva aika.

Tietosuoja-asetus ja kansallinen tietosuojalainsäädäntö velvoittavat organisaatioita huolehtimaan henkilötietojen käsittelystä tiettyjen normien mukaisesti. Nuo normit muodostuvat laajasta kokonaisuudesta, jossa huomioidaan myös tietoturvalliset toimintatavat sekä riskienhallinta.

Asiakastyöstä vapautuva aika kannattaa hyödyntää kehittämällä toimintaa, kouluttamalla henkilöstöä sekä laittamalla vähintäänkin lakisääteiset asiat kuntoon.

Arctica Coaching & Consulting Oy auttaa sinua tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvissä asioissa. Voimme yhdessä varmistaa, että organisaatiosi täyttää GDPR-asetuksen ja tietosuojalain velvoitteet. Tarjoamme myös GDPR-koulutuksia sinulle ja henkilöstöllesi. Kaikki työ voidaan tehdä turvallisesti etäyhteyden avulla.

Voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen pasi.lantto@arcticaconsulting.fi tai soittaa 050 372 5202.

error

Piditkö blogikirjoituksesta? Kerro muillekin!

%d bloggaajaa tykkää tästä: